söndag 7 februari 2010

8000...

...besökare närmar vi oss och det är kul att veta att just DU tittar in här, men vem är DU??? Några av Er vet jag men sen måste det vara många som jag inte har en aning om eller? Känner Ni mig/ oss alla?

Just nu befinner vi oss i en mellanfas... inget händer mer än att vi håller oss flytande, dagarna går och vi "bara är". Skönt för stunden, men vi vet vad som väntar...

Under veckan kommer snickaren att besöka oss för vi ska se över fönsterbeställningen. Oj! Tiden går visst!!! Detta fönstermärket har vi. Vad mer måste vi bestämma snart måntro???

7 kommentarer:

  1. Jaaa!!! Mig känner du/ni... Vila nu så syns vi te môran, och det finns väl endel att bestämma sig för men du ä ju bra på att bestämma..:) :)
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  2. Mig känner du/ni oxå.... men inte konstigt att MÅNGA hittar din blogg.... du fängslar o inspirerar!!! Kör på jag fortsätter att titta in/Anita C

    SvaraRadera
  3. Ni tar aluminiumfönster så de blir underhållsfria eller...? Det hade jag gjort:-), men jag gillar ju iofs att läsa bloggar mer än måling o sneckring!/G

    SvaraRadera
  4. Kollegan, chefen å så lilla G. Kul att Ni tittar in å givetvis G....el så har vi aluminium, du vet O vill int fläng ömkring mä nön pensel han heller. =)

    SvaraRadera
  5. Vill bara påminna "lilla G" om att det är träfönster på sömmerstöga... :-)/J

    SvaraRadera
  6. Vill bara påminna "lilla J" om att ho snart har VÄLDIGT mö fritid... fast det behöver vi ju inte diskutera på C:s blogg :-)

    SvaraRadera
  7. jag bara ler... fritid vare ja J... ja undrer ja, ho mer friti å han minner, eller? höss blir dä mä gössäsongen? vi kanske kan träffs över en fika å diskuter saken. =)

    SvaraRadera