torsdag 25 mars 2010

Tankar får Bäcken...

Ni kanske undra vad vi sysslar med på Bäcken när inget skrivs här...
  • Olle fixar el som är kvar att fixas.
  • Planerar för ALL övrig el...
  • Vi ska välja ytterdörr... sett en vi (jag) kan tänka mig men det finns ju miljarder...
  • Beställa innedörrar.
  • BADRUMMEN! Vad ska vi ha för toa, tvättställ, skåp, bänk, badkar, dusch??? För att inte tala om val av kakel & klinker...
  • Så tankarna finns där även om krafterna för tillfället har en förklarning till varför de fattas oss (mig) just nu. =)
Nu ska jag hem och baka inför fredasmys på jobbet imöra. Vad göra?

På tisdag kommer "Lilla E" & "Stora E" te byn med sina "päron". Då kan påsken komma!

Är Ni sugna på Loppis på lördag tycker jag Ni ska ta en tur till "Bygdens hus" i Lysvik kl 10-15. Där lovar jag man kan köpa något "bra att ha"!!! Om inte ta en fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar