fredag 14 oktober 2011

Levi 1 år!!!

GRATTIS älskade "Levveboy"!!!

7 kommentarer:

  1. GRATTIS LEVVIIIS!! Imorgon får vi ha kramkalas :D

    Jag fick jobb på glitter i charlottenberg :)

    SvaraRadera
  2. kuuuuuuuuul, då blir du ju kvar i närheten!!! Till charlottenberg brukar vi vara å shoppa så då kan vi ju träffas där oxå. / C

    SvaraRadera
  3. fattar verkligen INTE varför jag inte kan kommentera inloggad på min egna blogg...

    SvaraRadera
  4. Jaaaa! :D dags att sova, stor dag imorgon också :D

    SvaraRadera
  5. Grattis från oss! Stora grabben ju! :) Jag kan inte heller kommentera när jag är inloggad,varken på egen blogg eller andras, har varit så ett tag. Konstigt!

    SvaraRadera
  6. Fan, det va från Jessica, glömde skriva det!

    SvaraRadera
  7. Tänk att ni redan har en ettåring. Grattis grattis till lilla söta grabben! Men passa er... tiden går skrämmande fort, snart är han tonåring... :) /Marika

    SvaraRadera