lördag 6 oktober 2012

Äntligen!!!

Om man väntar nog länge så händer det!!!
Här har det stått ett gammalt skrivbord som nu är ett minne blott... i 2 år väntade jag på att det skulle "komma bort"... hux flux gjorde det det och sedan trodde jag väntan på att de tänkta hyllorna skulle inhandlas skulle ta typ lika lång tid men ACK vad jag bedrog mig!!! De inhandlades SAMMA dag som skrivbordet hamnade i "Hamsterboas" container på tippen. 
Dagen efter inköpet skruvade jag ihop dem, O monterade fast dem i väggen... 
satte fast dörrarna och monterade ljus. 
Liten hjälpreda hade vi oxå.
Detta var förra helgen, sen har jag varit däckad så "pyntet" har inte hunnits med så vem vet det kan komma fler bilder för jag vet jag har något i källaren som kanske skulle kunna göra sig jättebra i skåpet.

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Själv överlåter jag allt sånt till Lars,har inge tålamod till att skruva möbler! ;-)

    SvaraRadera
  2. Då skulle det inte bli gjort... ;)iallafall INTE när jag tänkt mig. känns helt ok att veta att större delen av köket har jag faktiskt skruvat ihop själv, samt mycket, mycke mer, typ dvs de mesta ikea sakerna. =) förutom när jag var höggravid, då skruva pappa men då tapeterade jag istället. =) Helt tokigt när man tänker tillbaka på det nu 2 år senare. / C

    SvaraRadera
  3. GILLAS att du lägger i Hamsterboas container! TACK Cicci:) Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera