torsdag 9 juli 2009

Sahlströmsgården

Som den kulturella person jag är så tog jag mig i dag en tur i det "vackra" vädret, destination Sahlströmsgården.









(som Ni kanske ser på bilderna så regnar det så mycket att husen blev suddiga)

Var nyfiken på om det fanns några saker man bara var "tvungen" att köpa i deras affär. (inget inköp gjordes!!!) Konstatera att gardiner och mattor som delvis utställning bestod av inte intresserar mig då jag vet vart det finns sådant i massor!!! Tänk du kära syster när vi ska ordna utställning!

Klenells glaskonst var kul att se.

SANNINGEN: Hade idag tid på röntgen i T-by, besökte "gammal" kollega på hennes nya jobb och min gymnasieklassis innan jag fick ett infall att åka in på Sahlströmsgården på hemvägen, en snabbis på Loppisen i Öjenäs vart det oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar