fredag 30 oktober 2009

En dag på Bäcken...

...kan innehålla mycket och speciellt om "lilla mamma" är med. Här går det framåt! Mamma målar, jag städar efter henne och plockar med ALLA mina lådor. Snart har jag bara kvar det som "syns" här hemma. Känns skönt. O har äntligen (!!!!!!!!) kastat några datorer! Men jag undrar vad han ska med ALLA tangentbord till??? =) Ja ja man får var glad för det lilla.

Mamma har under veckan startat och slutfört några projekt: källartrappen: KLAR. garderoberna: KLARA. Bord: Skrapat och ska nu grundmålas. Skåpet: Skrapat och delvis grundmålat. Just nu dividerar vi om vilken "vit" färg vi ska ha. Vitt finns i MÅNGA nyanser...






3 kommentarer:

  1. Va duktiga när är. Ska bli spännande och få komma dit och titta. / H-backa

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul när du kommer!!! Vi längtar efter dig vet du.

    SvaraRadera
  3. vad ska ni göra med bordet? Vitt det också? Va mycket det händer nu, ni och era husmusar är flinka. M. får inte ta ut sig så det inte blir några julkakor bara, för då blir jag lessen.../KRAM

    SvaraRadera