fredag 9 oktober 2009

SÅLT!!!

Sålt var det nu!!! Och till ett bättre pris, så man får lov att vara glad. Kontrakt skrives på måndag, (bara de nu inte ändrar sig...)

15 januari ska vi vara utflyttade och om det inte går att bo på Bäcken då så bor vi i min systers stuga.

O jobbar helg och jag har minsann drabbats av förkylning... kanske inte så konstigt med tanke på min "bransch". Man får hoppas det är övergående eller oxå blir det soffan under helgen... Ikväll var tanken att göra en insats i köket på Bäcken... bort med lister och dylikt.

Trevlig helg!!!

3 kommentarer:

  1. Kul Cicci!!!
    Skönt att den biten är klar. Jag kan tänka mig att många var intresserade av er fina lägenhet =)))peppar peppar så har jag klarat mig från bacillerna i Gräsmark. Krya på dig...kram L

    SvaraRadera
  2. Fler var de... höppes de här bacillan int blir langvari. Höppes du klarer dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Inte så svårsålt förstår jag, men ändå. Skönt att ha det klart.
    kram Bibbi

    SvaraRadera