måndag 21 december 2009

Vårt nya tvrum...

... mindre och halvfärdig men alldels görbra!!!



Nu har lite julefrid infunnit sig hos mig... O har åkt för att jobba natt och jag plockar runt här... känns skönt att inte behöva åka "hem" till den kalla lägenheten... Undra dock hur det blir att sova här alldeles ensam... Oljebilen kom idag till vår STORA glädje så nu har vi det varmt å skönt för en tid...

Tvrum klart förutom elen... och spisen som står på tork och väntar på sotaren... (Där tripptrapp stolen står kommer vår nya hall att vara)

Kontoret är nästa projekt, skruva hyllor och börja tömma kartonger... O ska koppla kontakter...

I köket ska fläkten monteras imöra OCH diskmaskin hoppas jag... Spisen på plats, fungerar bra. Kaklet jättefint. Men HUR ska man få plats med allt man har? Eller har man för mycket? Kan bero på att vi förvara mycket i köket som egentligen ska vara i andra skåp så vi kan konstatera att det BLIR bättre, nästa jul...


4 kommentarer:

  1. Halvfärdigt för dig är som helfärdigt för mig... så där skulle jag kunna bo länge. Kan du?!?? Vi står redo när som helst efter 15.00 på osndag. Ge oss en tid så kommer vi snabbt som ögat, KRAM Bibbi

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan, jag måste ju. Typ 17-18 nångång, jag kan ringa dig när jag hört sluttiden. Ps jag tänkte allt komma på inspektion te dig å. =) KRAM.

    SvaraRadera
  3. Du har för mö gräjer... får banta ner lite.. till O:s nivå :-)

    /G

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad mysigt å fint det ser ut, inte oväntat. När jag var och hälsade på i början av nov så tänkte jag oj,oj.... här har de att göra. Nu är ni värda en lugn och skön jul. Men det har ni väl inte ro till? Kram på er
    / H-backa

    SvaraRadera