lördag 1 maj 2010

Nu Ni!

Med en arbetsdag som börjar kl 6 hinner man mycket vad det verkar! Många lager av ALLT möjligt är det! Hur kan ALLT fungera sedan??? En gåta för mig som inte vet nått...

Iallafall så är det här utbygget!
Nu kan man ana storleken på det, se var det olika rummen kommer vara medan det samtidigt fortfarande är rena rama grekiskan för mig...
Nedan kan Ni se kommande väggen mellan hall och vardagsrum.
Här kommer ytterdörren och den nya ingången bli, rakt fram är alltså hallen. Brevid de gula rören och fönstret kommer den nya öppningen till gamla delen av huset att bli.
Toaletten nere, badkar längst ner i bild, toalett till vänster och handfat till höger i bild. Bakom alla dessa rör kommer trappen till övervåningen bli.
Det nedan fattar jag nog ändå mindre av...
HUR får man ordning på ALLA dessa slangar? Iallafall är de vita rören golvvärmen och de grå vatten. 

Avslutar med världens bästa!!! Han som definitivt gör mest tid på bygget då det är han jag & O konsulterar ALLT med oxå, det är han som har komihåget och minns vad vi sagt (jag)...
(Enligt snickarna är jag facit å de andra två "knoll & tott". =) )
PAPPA

4 kommentarer:

  1. Va fort dä går! Måste komma och kika imorgon...om jag inte måste åka söderut istället vill säga. / J

    SvaraRadera
  2. Välkommen! Kom i kvällninga Ni. Fast ja höller tömman för att Ni får åk söderut iställ...

    SvaraRadera
  3. En pappa behöver få känna sig betydelsefull, det tror jag Rolle gör! Grattis till "lapparna" som jag nu fått förklarat för mig, sånt där hänger ju inte jag med i vetdu. Men nu ska jag gräva fram ett kuvert i återvinningen och fylla i, det kommer från postkodmiljonären...
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas "lyckan" kommer te aplungstörp å! ;)

    SvaraRadera