onsdag 28 juli 2010

Tapetsering!

En hektiskt dag men bra vart det iallafall!
När man tapetserar har man "dansskor" på sig enligt min far... Idag passade det ju ypperligt då "Fryksdalsdansen" börjat i byn och varar i dagarna 4, efter denna helg blir det lätt "höstkänsla"...
...lite förklistring...
...innan första våden kom upp...
...den blommiga väggen satte jag...
...innan jag gick in och laga mat, baka fika, tvätta, slipa och måla... som kvinna ska man hinna ALLT...
...medan Olle & pappa ägna dagen åt resterande tapetsering...

Kan berätta att det är pyntat och klart oxå i rummet, men eftersom vi ska ha "slattfest" på fredag så visar jag inget av det utan gästerna får lov att vara lite nyfikna... =)

3 kommentarer:

  1. Jag blir så nyfiken..du kan väl bara visa några bilder för bara mej..kanske? jag vet med din goda smak kan det inte vara något annat än super fint! sköt om dej och lilla magen! kram AK

    SvaraRadera
  2. Du ä int bet du!!! Dä blev säkert jättebra inväntar bildbevis. Ha en bra helg! Mia

    SvaraRadera