tisdag 7 september 2010

Hur orkar man vistas hemma?

På morgonen kan man sova trots oväsen... Tror de är imponerade över vår förmåga. På eftermiddan åkte jag och fika på byn, shoppa och handla mat, man får roa sig så gott det går.

När man lagar mat kan man se ut såhär:
Tyvärr får jag "bara" in P1...
Mat på bordet varje dag till O & pappa! Denna vecka har jag tvingat dem att ge förslag så idag vart det tjockpannkaka, onsdag: fläsk mä bruna bönor, torsdag: stuvade makaroner mä falukorv. Fredag ska jag JOBBA min sista dag så då får se sköta sig själva, dvs bullar & kaffe eller korv mä bröd...

2 kommentarer:

  1. Snygg outfit Cicci! Bäbisen lär vara van alla sorters ljud när han kommer ut. Kanske blir det svårt att sova när det blir tyst i huset.... Hoppas ni mår bra ! Kram kram

    SvaraRadera
  2. kan så vara kan så vara men han sover nu å nu är det tyst... å anner sia sö kommer han aldri te å lyssna på mammi när ho säger te heller för han ä sö van att ja ä arg... =) vi mår bra! pappi är nog trött som f-n då han sover för lite, en annan kan ju ta sig lite friheter. =)

    SvaraRadera