måndag 25 maj 2009

Blommor

När solens strålar skiner så vill man pynta och göra fint, i år har jag väl tänkt begränsa mig lite eftersom jag helt plötsligt har 2 hus, 2 gräsmattor, 2 ställen med blommor på, 2 av det mesta... men det är svårt. Jag har iallfall hittat några gamla hinkar på Bäcken som jag satt pelargoner i, har även hittat en gammal kittel, rostig som bara den men som Tina i "Tinas trädgård" sa: "Ju rostigare destu bättre" så får man väl försöka leva upp till det! Blommor har köpts så nu ska de bara ner i jorden...



4 kommentarer:

  1. Fint med pelargoner du! Själv ska jag bara ha pelargoner på balkongen denna sommar....i alla olika färger, rosa, orange, rött och lila, i lådor och krukor i zink från IKEA. Kan det va nåt tror du, du som är inredningsexpert? :-)

    SvaraRadera
  2. "Ju rostigare desto bättre" det var efter den devisen jag valde man :D

    SvaraRadera
  3. ja Ni flickor... Jess: jag tror dä blir gör bra!!! Har att nögger tocker kruker ja å. Ulrika: ja får väl löv å höll märe, samma här...;)

    SvaraRadera
  4. Fina blommor.... Riktigt somrigt!
    //Anna

    SvaraRadera