måndag 22 juni 2009

Denna vecka...

...firar vi förlovningsdag, O´s födelsedag och vår "årsdag". Allt på en gång!

Allt börja igår för 3 år sedan, O var på semester i Tyskland med sin vän P och med sig hade de en dator. Eftersom vi är av det "modernare" slaget så träffades vi på "Spraydate". Namnet "Dirtylake" sa mig något och liknelsen till Lersjön var inte långt borta. Så sant så sant, en mil från mig bodde han - mannen i mitt liv! ;) Å naturligtvis jag - kvinnan i hans! ;)

När väl O återvände till Sverige firade han sin 40-årsdag och sedan gick det några dagar så träffades vi IRL. :) För att göra sagan kort så kan vi säga som så... han glömde mobilen så han kom tillbaka och sen så gick han aldrig igen! (Ni som känner O vet att han glömmer, OFTA!)

21:a, 25:e och 28:e juni är dagar jag aldrig glömmer men att min blivande hälft gör det förvånar nog få. Så 21:a firades idag och av O fick jag ett guldhjärta...

7 kommentarer:

  1. oj, vad tiden går fort. Var rädd om det ni har. Måste säga att ni är ett bra team. Kom på lite olika saker men det kan kanske bli något i ett bröllopstal. Vem vet. Oj,oj nu bjöd jag in mig själv,oxå.
    Kram på er från H-Backa.

    SvaraRadera
  2. Jaaa O va väl "tvungen" att fixa till nå´t för husfridens skull :) Jag kan säga att jag vet oxå hur det var den tiden det begav sig.... Kul med en kollega som somnar i samlingen på jobbet för att en viss O vart på nattbesök... :) :) Jo jo men bättre det än de oroliga tider som var innan. O är en man med båda benen på jorden... i sin lugna takt... KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Vi tackar!!! Tog ett tag att knäcka nöten "H-backa"... men teslut sö gjord vi dä. :) Tror tyvärr att du aldri kommer få höll dätta tal då O vill ha e sö litta teställning som möjlet denna stora dag, när å om den nu blir... :)

    Ja du kära kollega, tänk höss dä va förr itia. ;)

    SvaraRadera
  4. Olle, glömsk?! Måste vara någon annans farbror du pratar om :P
    Glad att du haffade honom Cissi :D
    Kramar från Elin

    SvaraRadera
  5. Ja du lilla Elin... tyvärr är det nog just DIN farbror jag pratar om. :) Tack för att du är glad iallafall. :)

    SvaraRadera