tisdag 9 juni 2009

Tisdags nöje!!!

Att besöka "Janne S"-affären och åka på Loppis!
O & jag börja vår utflykt med att köpa oss någa tidningar...












Efter detta bar det av mot "vår" loppis, där köpte jag: En väska för 5 kr och tidningar för 35 kr! Ett riktigt fynd! Undra om man kan få för många väskor??? Men om de kostar 5 kr och är röda så är det bara att slå till och det fort. Jag köpte även något mer men det visar jag en annan dag. O köpte sig: Matt knivar, man kan nog aldrig få för många... "Loppismammans" pappa har några hokus-pokus lådor där inne i mörkret som O alltid hittar något matnyttigt i. O köpte idag även något annat men det visar vi när vi får användning av det...Vi avslutade med en tur till min systers hus och där hade det hänt saker!

1 kommentar:

  1. Ni o era tidningar!!!!! Ni ä ju helt otroliga :) Tur att Olle fick oxå... Vill ju även se det där andra ni köpte oxå, får väl kika in nå´n dag på Hea. Ha d´ Kramar från kollegan.

    SvaraRadera