lördag 7 november 2009

Happenings!

Idag har jag haft 3 större upplevelser!
  1. Först fikabesök av kära I.
  2. Sedan satte jag på mig krigsmundering och begav mig upp för att slipa, det är inte lätt när man inte tål slipdamm, men skam den som ger sig.
  3. I mina pauser när jag var ute i friska luften för att lufta lungorna och kratta löv fick jag besök... husse hade glömt sätta på sändaren, som tur fanns det halsband med mobilnummer.


Hundar på vift får jag vänja mig med säger O... jag är glad så länge det inte är vargen jag!


3 kommentarer:

  1. Hejsan, svejsan
    Jag fick flashbacks när jag såg dej gosa med hunden. Glömmer aldrig din stora hundvälgärning. En getingstucken valp och en orolig matte som behövde din hjälp. Inga problem trots din allergi och ditt(då)ointresse av hundar. Samma inställning 15 år senare förstår man när man ser "happenings" bilderna.Kan inte bli annat än bra med den inställningen. Jessica persika

    SvaraRadera
  2. Att du är en kvinna med många kvaliteter, det visste jag redan! Men nu finns det bildbevis! Marianne

    SvaraRadera
  3. Ja du Jessa tänk va ja ä snäll trots mitt Jessa: Ointresse av djur, tänkte först att det var vargen, men insåg snabbt att vargen inte har oranget halsband!!! Dä va en snäll voffsing som snällt följde med in i stugvärmen efter en dag ute i regnet.

    Marianne: Huuuuuuuuuuur mang kvalitéer som helst!!!

    SvaraRadera