onsdag 18 november 2009

Vad händer???

Då veckan hittills gått i arbetes tecken både dag & kväll för mig så har jag inte besökt Bäcken sen helgen. Vad har hänt??? Inte vet jag mer än vad jag får berättat för mig... O har pusslat med nattjobb och byggjobb, det litar på men som O´s arbetskompis P sa, -10 kg på oss bägge annars har vi inte jobbat nog hårt! ;)
  • i sovrummet har fönstret kommit upp
  • golvslingor med allt därtill fixat i köket
  • nytt avlopp, nya vattenrör
  • idag har golvet gjutits
  • reglar & gips på väggarna
  • O har koll (hoppas jag) på all el
  • mm mm mm
  • samt mycket mer som en sån som jag inte ser... :)
I morgon ska jag ta mig en tur och titta, idag var det lite svårt eftersom man inte får gå på golvet. Men jag kan säga att snickarna & O är duktiga för de är fortfarande på bygget och kl är 21. Kanske måste fixa fredasmys till dem??? Hmm... Undra vad som skulle smaka?

IKEA har ringt om köket så på fredag anländer det till Bäcken! Kyl, frys & spis beställde jag igår.

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt! Spännande!
    Tur ni har bloggen så jag kan följa eran resa även ifrån USA :D
    Riktigt nyfiken nu, funderar på att dra mig mot Sunne snart! har inte allt för mkt för mig om dagarna ändå, haha :D
    Hälsa Olle!

    SvaraRadera
  2. Ja dä ä tur dä å har du din så kna vi följ dig å. Du vill väl int miss allt bar för att du ä ut å åker... Kom du hit!

    SvaraRadera