tisdag 24 augusti 2010

En holk!

Pryder vårt tak. Igår sken solen MEN inte idag! När jag öppnat för snickarna idag så gick jag och la mig igen, vakna 8,30 av att det kändes som om de gick på mitt huvud... Visserligen gjorde de det och "bomberna" ljöd över nejden, dvs tegelpannorna hamna i containern.
Snickarna har en inre bild av hur O står i detta fönster och gal som en tupp... hmm...
All gips kommer kläs med v-spont och resterande väggar med "paradiset".
Lägg märke till styrkbrädan... trappen saknar nu allt skyddsräcke så om jag går i denna först inatt så kanske jag vaknar... annars tror jag det gör ont... fast det gör det ju redan...
Yippie!!!!!
Idag har de öppnat upp OCH släppt in mig!!! OCH på måndag installeras trappen som finns i Sunne NU! MEN upp för trappen går bra men herregud när jag ska ner så om "livet" inte blir bättre för mig så har jag väl ingen glädje av denna trapp på några veckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar