tisdag 24 augusti 2010

Ring en vän!

Jag ringde två!!!

Den ena levererade en:
Här ska teglet slängas, nu ska taket bytas.

Den andre vännen:
Fick bära skåp mä maken!
TACK!

Själv är mammi hemma å vilar några dagar, sjukskrev mig, kroppen sa ifrån och jag kan stundvis knappt gå, MEN skam den som ger sig! Vila, vila! Idag har det dock varit LITE svårt då jag haft huset fullt av "gubbar", de "vanliga" fyra och tre x-tra. Ett tag när jag satt ute och tittade på dem i den sköna höstsolen hade jag: en i badrumme uppe, en i badrumme nere, en i källare, en på take, en på verandan och två på järnboa! Puh!

1 kommentar:

  1. Hej Cicci!
    Tycker det låter som om du fått besök av de hjälpsamma Pysslingarna från Köln hi hi...
    Ta nu hand om dig och den lill*, vet att det är lättare sagt än gjort men passa nu på att VILA och snart kan du och bebben gå hemma och pyssla i ert nya fina hus! Det ser ut att bli så fint!
    Kram å lycka till
    /Anna E

    SvaraRadera