tisdag 23 november 2010

20 000 besökare!!!

Har kollen på vad som händer hos oss på Bäcken. TACKAR!

Kan säga att just nu varvar jag dagarna med barnskötsel, hushållssysslor, plocka fram julen, fika, mat och mycket mera. Pappan i huset jobbar varvat med barnskötsel, borrar, städar och försöker få till tid för elen... Levi han äter, skiter å sover. Precis som det ska vara! Sen har han nått den höga åldern av snart 6 veckor och det betyder "prat" och "lek" med små ting i vardan. Idag har han varit hos mormor & morfar då jag gjort ärrenden på byn för Ni förstår i vår by är det inte många affärer alls man kommer in i med barnvagn, knappt på leksaksaffären... eller rättare sagt där tar man sig in men kanske inte runt inne i affären... hmm. Många trappor är det överallt... Sen kanske det var så att mormor och morfar ville umgås lite med lilla barnbarnet då de varit hos sina stora barnbarn en dryg vecka. När O kom hem ikväll efter jobbet så fick jag ta tillfället i akt att sy gardiner och dammsuga uppe i sovrummet innan herrarna i huset tog kvällen. VART kommer allt damm ifrån??? Gardinerna ska jag visa bara jag får piffa lite till. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar