fredag 19 november 2010

Dager de går å går...

...å vi kommer knappt ur pyamasen inna lunch en endaste da!!!
Dä ä grejer dä!
Men igår fick vi anstränga oss lite för då var det babycafé på dagordningen med gamla och nya kompisar.
Efter det drog jag och Levi till stan på lite shopping, eller fördrivning av tid så pappa fick vara hemma och göra "bra att göra" saker. Mina "bra att göra" saker får jag göra vid de tillfällen som ges... som sagt elen är prio ett... men jul i huset ska det oxå bli och vi har börjat så smått idag när O hjälpt mig med saker jag behöver ha hjälp med. Sen fick jag upp jullådan så nu är det till att titta och fundera ut var ska sakerna vara för julen i år blir första julen i vårt nya hus och nya traditioner ska skapas.

Imorgon lördag ska vi på ""Köpis" och äta och bäbisarna ovan ska med allesammans...

Trevlig helg på Er ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar