måndag 1 november 2010

Altanräcket tar form.

Nu närmar vi oss slutet och snickarna har börjat packa ihop.
Altanräcket är bland det sista som tillverkas samt några mindre projekt som blivit kvar, skönt att slutet är nära men samtidigt trist...  
En början...
  
Tema work!
Dä ä rött!
 Om det blir någon fin november dag framöver så kan jag bjuda på en fika på altanen.
 Våra stolpar, en undran... ska det sen när man får måla det vara vitt eller rött stacketet och stolparna??? Tur vi kan fundera till våren 2012.
 Många mått har de att hålla reda på...
Utsikten från vår altan, idag låg sjön spegelblank...

Frågan är nu: VEM ska jag nu prata med när O börjar jobba på måndag??? Levi & jag kommer ju vara alldeles ensamna hemma, konstigt och tyst blir det. 

3 kommentarer:

  1. Jag och Hjalmar kan titta ut till dej å Levi nån dag te vecka om ni vill!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gärna! Vi kan ju luncha å promenera nu när jag börjar bli "fit" igen. =)

    SvaraRadera
  3. Det låter som en jättebra idé, välj dag så kommer vi =) Skönt att höra att du börjar bli "fit" igen! Kram

    SvaraRadera