söndag 2 augusti 2009

C´s sista semester dag...

...ja då var denna semester slut för mig, vi har haft det lugnt å skönt förutom sista dagarna för då har tempot varit högt. Puh...
Iallafall tillbringade vi min sista kväll som semesterfirare med att slåss med mygg, bada syskonbarn och göra "itna"!!! Mat fick vi å kaffe likaså, det är skönt att vara på "kollo" ibland.
O är "ledig" en vecka till men hans schema är fyllt... Han ska rensa övervåningen på "Bäcken" så vi kan börja med vårt nya sovrum.
Pappa har tapetserat klart barnens rum hos min syster, "Stora E" har stjärnor & "Lilla E" har prickar som jag visat tidigare. Imorgon drar snickarna igång hos min syster igen, själv väntar vi på svar...
Tror minsann pappa trivs på loftet... Eller vad tror Ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar