lördag 22 augusti 2009

Panduro

Då jag varit i "stora staden" idag så har jag gjort ett stopp i Panduro-affären. Hösten innebär mer tid hemma, mer tid för pyssel, eller? Är det en förhoppning jag har? Jag har några projekt på "G". Dessa rostiga lyktor ska få plats brevid vårt rostiga "J" på Bäcken. Lite pynt piggar upp, eller vad tycker Ni?

Här ska det bli en krona... Banden nedan kan ALLTID vara användbara. :)
Länge tänkt göra mig ett makramé armband, nu ska det bli av.
Bilder från: www.panduro.se

2 kommentarer:

  1. Panduro är precis som ikea, man kommer inte därifrån tomhänt direkt :D Själv har jag craving för papper :P hihi.
    Hopas det är finemang med er :D
    Kram EliN!

    SvaraRadera
  2. Allt bara bra här, tyvärr räckte inte mitt tålamod til den här gången heller så jag fick lägga undan mina makramé knutar. Kan inte...:( Försökt kommenterat hos dig men det har inte gått samt letat efter dig på facebook men inte hittat dig...

    SvaraRadera