måndag 5 april 2010

10 000!!!

Då har vi nått denna siffra i antal besökare!!! Antar att vissa av Er har en viss besvikelse till att inläggen varit få på sista tiden... men som sagt ibland måste man ha krafter till annat och något att visa Er har ej funnits...

Påsken har gått mig förbi känns det som... lugn som bara den, rent av trist. Fredag kväll tillbringade jag på laxmiddag hos G & J, TACK för det. Annars har jag suttit här om kvällarna medan O vart på bruke han.

Har idag tagit några bilder som om några månader endast lever kvar i minnet om hur det såg ut på Bäcken.
Ni ser oss sitta vid vårt köksbord va??? På verandan/ toaletten ska det iallafall stå när den är inbyggd, borta och klar. Fönstrens kommande storlek är 110x160 cm så utsikten över sjön lär det bli. Samma storlek på fönstren i kommande vardagsrum oxå.
I vardagsrums fönstret kommer man komma in från vår nya hall... fönstret uppe kommer vara en glasdörr och bakom den finns en del i vårt sovrum. Glasklart? Eller klart som korvspad för Er? Huvudsaken är väl att JAG och de som ska göra det har kollen. =) O han säger "ja ja" det blir nog bra. =)

NU GÅR START SKOTTET SNART!!!

2 kommentarer:

  1. Spännande att det börjar hända saker snart! Väntar förväntansfullt här på andra sidan atlanten!
    Dock önskas större bilder ifrån mitt håll :D
    Hur är allt annars då?

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Större bilder? Du får ge dig te tåls några veckor till Elin... "Vi" mår bra/ bättre!

    SvaraRadera