torsdag 29 april 2010

Där satt formen!

I dag kom "grabbarna" igen. Äntligen hade den efterlängtade formen kommit efter mååånga dagars väntan. Slit å släp va de är duktiga!!!

Tur med vädret hade de idag, dagen avslutades med fika på trappen och sedan en tur till soptippen!!! Yippie! (not) MEN kan tilläggas att förra gången var det -22 och idag var det +22! Skönt!
I morgon är det dax för detta... å så ska rörmokaren borra så sovandet för O lär gå åt pipsvängen.
Fortsättning följer kl 6 te möran när de är åter på plats. Tur man börjar tidigt själv så man är ur vägen...

3 kommentarer:

  1. Men du som ääälskar att åka till tippen ;) Va nyfiken jag blir på ditt sista inlägg, får hänga på din blogg imorgon =)

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Typ NOT!!! Men som sagt tempen var betydligt bättre. Hoppas du inte fastna i lasern på väg hem från jobbet. Du får nog va nyfiken ända tills den 4:e maj... DÅ berättar jag. =)

    SvaraRadera
  3. Vad overkligt det är att se att huset bli så mkt större, nästan dubbelt upp va?! :D SPÄNNANDE SPÄNNANDE!
    och imorgon blir spännande med. Åhw, jag är så glad glad!

    iktigt spännande med paket, dock kliar det i fingrarna.. men jag ska verkligen hålla mig till stora födelsedagen :P (som visserligen inte är stor här.. d de e 21 års gräns). :D
    KRAM!

    SvaraRadera