tisdag 20 april 2010

Garderober!

Hur får man till det som bäst??? Uppe på vår "gamla" hall har jag iallafall kommit på denna lösning:

Ett köksskåp från Ikea som man har trådbackar i! Såg det live hos "Ingvar" i helgen och jag tror bestämt det skulle bli toppen! Tänk Er 5-6 sådana skåp med massa förvaring!!! 60*60 och 140 högt, inbyggt utmed ena väggen. Kan bli bra tror jag.

Nere i hallen får det bli en elfa lösning med skjutdörrar.

ps medan jag sitter här å spånar denna sena timme så borrar det i källaren... han jobbar på O med sina kablar.

3 kommentarer:

  1. Oj, oj nu börjar det röra på sig! KUL!
    Hoppas allt är bra med er,kram kram

    SvaraRadera
  2. Verkar som om du har full koll på läget! och att olle inte har allt för mycket att säga mer än "det blir säkert bra!".
    Haha :D
    Spännande spännande!!!

    Och allt är bra annars med er?

    SvaraRadera
  3. Allt bra här, lite många tankar kanske för tillfället...

    Jag har full koll Elin du kan vara lugn, men lite värre för farbor kanske i vissa lägen, men som tur är kan vi ha koll på olika saker. Allt bra annars. Ha dä!

    SvaraRadera