torsdag 22 april 2010

ÄNTLIGEN!

Kom de!!!
Och inte nog med att det grävdes för fullt hemmavid denna dag... Helt plötsligt kom det en karavan av bilar, Sunne manskör, Sandra Dahlberg och tv-team!!! Grannen hade vunnit på postkodlotteriet!!! Detta kan Ni se på tv på Valborgsmässoafton. Våra arbetare fick ta paus så nu undrar jag om jag kan debitera Sjöberg för de minuter det inte blev något gjort??? =) Sen kan man funder på vart är min vinst då??? En bil kanske. =)
GRATTIS grannen!

ps är bredbandlös och telefonlös hemma...


5 kommentarer:

  1. Men gud! Hade du ingen lott?? / J

    SvaraRadera
  2. Imorgon kommer "dom" till oss, jiha! Äntligen händer det grejer!

    Hoppas (el inte) det blir lika spännande för oss när dom kommer =)

    //Jessica

    SvaraRadera
  3. Jo jo lott har jag men var inte en av de lyckliga te storvinsterna, kanske en liten vinst kommer i brevlåda. hoppas!!!

    Lovar att det blir spännande Jessica!

    SvaraRadera
  4. Ohw. Ser lovande ut! Spännande spännande!

    Det där med sparandet går sisådär alltså..haha, jag får lite ångest (mest över att mor och far tycker jag spenderar för mycket). Men ärligt. Nej, mitt ego år, så då ska här spenderas och hittas på saker som JAG tycker är kul :D dvs.. kläder :P

    Åh. vad spännande.. herregud vad mysigt. JAG ÄR SÅ GLAD! lillkusse. :D Du får uppdatera mig hur H*N mår :D

    Oj.. jadu. Just nu ligger svenskt lösgodis på min 20 årslista :P
    haha.. har egentligen inte förväntat mig någon födelsedagspresent. Men, kan göra ett litet kollage :D
    Hälsa O! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Pengarna kom ju tillslut!!!! Grattis, grattis!!

    SvaraRadera