torsdag 24 juni 2010

Timmen är sen...

... O "roar" sig med att städa!!!
Mycket som ska hinnas med för oss båda när vi kom hem kl 23 båda två, O har jobbat och jag har kalaserat med mina kollegor.
TACK EVA för god mat och den fina miljön!

Själv har jag nu fixat tårta för andra dagen i rad. Idag bjöds snickarna på 11-kaffe med jordgubbstårta. Elverkstan fick en mumsbit te aftas kaffet och imöra är det 2:a lagets tur! Puh. På fredag kanske O får en egen tårta för då ä "dä ingen vanli da"!

Här kommer bilder på Bäcken i skymning... Men kolla in fönstren!!! De är på plats!

Baksida
Framsida
Imorgon kommer bättre bilder, såvida jag är hemma i tid...
Har ett hemligt uppdrag att slutföra...

3 kommentarer:

  1. sv; haha, nej han skulle inte de va. :P Jonssons bröderna är inga vidare shoppare!

    De går framåt ser jag, kul :D
    Trevlig midsommar!! :D

    SvaraRadera
  2. Till saken hör att O skulle shoppat lika mö som öss anner sö mobilspel ä uteslutet! SANT!. =)

    SvaraRadera
  3. Waow!!! Kram Marianne

    SvaraRadera